Snurrat

Det är inte läge att läsa psykologi så här dags. Det är ett som är säkert
I mitt liv pågår det för mycket just nu. Hinner inte plugga
Så ifall pulsen är lite högre den trejde så vet jag varför
All tid jag tänkte lägga på plugg, har hitintills ätits upp av välbefinnande av mig
Har fått träffa både den ena och den andra vilket är helt underbart
Känner mig som en ny och lycklig människa
Det betyder så mycket att veta att man har vänner som står nära
Ser verkligen fram emot helgen som kommer
Det ska bli helt underbart tjejer och killar

Det finns lite utrymme till tanke och fundering när jag sitter på cykeln
Eller är på väg att sluta mina gröna runt halv två på natten
Jag är stolt över mig
Är det fel att vara eller känna så?
Ser fram emot att bli examinerad sjuksyrra om två år
Och få jobba med något så underbart och oförutsägbart som människor
Vilken dröm som blir sann i mitt fall

Att åka runt i europa med tåg
Är nått jag har bestämt mig för att jag ska genomföra
Själv eller i sällskap
Men jag ska se allt innan jags lår mig till ro

Och föder fyra barn.
Ha

Ska ge Freud lite utav min neutrala energi

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0