Done-Finito-Over

Då var omtentan gjord. Det känns som att det var sista gången jag gjorde den. Så nu är det bara till att hoppas på det bästa och att min magkänsla har rätt. Eller just nu knorrar den bara och gör ont. Den har varit upprorisk de senaste dagarna. Skulle inte bli förvånad om det hoppade ut en färdig utvecklad grön marsian som levt och frodats där inne.

Firade min lyckade tenta med att väcka P och dra med henne till Marieberg. Jag shopade presenter till MK och ett par glajjer till mig. Det är minsan inte lätt. Skulle vilja ha allt i inredningsbutikerna. Blir galet ha-begär där.

Har slängt ihop en kladdkaka att ta med till jobbet. Får se vad gubbsen tycker om det. Ska bli så kul. Har längtat hela dagen efter att få jobba.

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Markus

Curious George's my name <X)

2009-04-18 @ 18:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0