I know they are watching

Har vaccinera mig idag, min (förhopningsvis) sista spruta mot Hepatit B. Forksningen har inte kommit fram till nått annat än. Men jag ska aldrig säga aldrig. Tanken var att jag skulle vara duktig och plugga idag. Det gick så där. Ska göra ett ryck. Kom på idag att jag skulle vilja ha massa pengar och kunna köpa en ny garderob. Samt att jag fick lite styling hjälp, är totalt värdelös på sånt. Jag är inge bra alls faktiskt. Är det någon som har ett schysst tips så tar jag gärna imot det :)

Fick vara med S och N och fika. Mums mums värre. Blev Bara Vara. Love it. Ska dock försöka att tänka på intaget av socker. Måste komma ihåg att ställa mig frågan ifall jag behöver det. För det känns inte som att jag gör det. Utan att jag bara äter för att det finns där, vilket är sjukligt beteende som kommer straffa sig en dag. I have seen the future.

Imorgon ska jag vara på ambulansen. Sjukt kul, har längtat ända sen sista jag var där. Vill arbeta där en dag! Ge mig!

Har startat nedräkningen till när jag flyttar: 28 dagar kvar :) Inte ens en månad.

På Marieberg har de en affär som heter Dimore, typ, och den har en massa saker som jag behöver. Eller kanske inte behöver men som är väldigt fina och som skulle trivas bra i mitt framtida hem. Det finns ifs mycket här i världen som skulle trivas i mitt hem. Om jag får säga det själv.

Ska ta och plugga lite innan det är god natt.

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0