Jobba jobba jåååbba

Har jobbat bort hela helgen. Klev på ambulans 911 på lördag em och klev av den runt 16.30 på söndagen. Känndes som evigheter sen jag träffade MK bara för det. Även fast vi kom fram till att det bara gått 36 timmar, inser att jag har problem. Måste jobba på dessa. Har varit ett väldigt varrierat dyng, varit med och mycket olika händelser. Alltifrån hjärtstopp till trafikolyckor och psykpatienter.

Måndag gick åt till att sitta på ambulansen på utbildningsdag. Var väll inte överdrivet givande men det måste göras. Tyvärr blev jag väll mest irriterad på de andra. Aningen är jag för dum för att inse eller så är jag för smart. Vet inte vilket som skulle kunna vara värst? På kvällen blev det pizza med öl och fotboll. Kanoners. Värsta bästa. Sen att ÖSK kamma hem tre poäng genom att köra över Helsingborg med 2-0 :)

Sovmorgon och ledig idag. Bästa någonsin. Jag och MK röjde i köket och åt sen en välförtjänt brunch.
Promenad i nått som kunde ha varit soligt vårväder med som tyvärr endas blev snålblåst och molnigt.

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0