KTC

Idag är det stora KTC dagen, just nu känns det bra. Men stressen infinner sig väll senare när jag väll är där. Orkar inte fler omtenter så det vore skönt att klara detta på första försöket, annars är det omtenta i maj.

Ska sitta med akutsjukvårdstentan i helgen har jag tänkt. Så det blir klart.

Idag har jag ambulansen. Är så glad. Längtar redan till nästa gån. Det är så kul. Verkligen jätte givande och intressant. Som tidigare nämnt är jag så lyckligt lottad som fått chansen att göra detta i sommar.

Igår var jag med min kusiner och MK på "Kenny Begins". Den handlar om tiden innan Kenny Starfighter blev galaxhjälte. Sjukt kul. Garva genom hela. "Jag krascha inte, jag landade väldigt hårt" - "Wolli bolli".

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0