Livet från andra sidan

Hal komisk film om en tandläkare som dör i 7 minuter och efter det kan se döda människor. Det är lite fascinerande men filmen i sig var som ett enda stort valiumpiller. Hade behövt lite action. Det mest spännande som hände var väll när de blev påkörda. Vi laga mat ifrån MKs bok om hur man ska se bra ut naken, gjorde wraps. Jag gillar wraps, och dessa innehöll sockerärtor så jag blev mer än nöjd. Jätte goa och enkla.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska ta för mig. Sega runt här hemma. Kanske packa ner grejjer i kartonger och göra det enkelt för mig inför nästa vecka. Eftersom jag flyttar då. Galet nära nu. 9 dagar.

I em blir det nog sola med M och sen HLR utbildning på ambulansen.

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0