Örongodis från familjen

Det är fredag vilket för mig innebär mys och igårdagens fall blev det grillning och gott att dricka. Moster med familj var förbi och åt de med. Fredagar innebär även att det tävlas i diverse frågesporter, kunskap likväll musikförmågor. På nått vis väcks det någon tävlingsinstinkt hos var och en, alla vill vara snabbast med svaret, alla vill ha det rätta svaret och alla vill höras. Det är roligt och se när hela familjen sätter igång och tävlar i sång när igentligen ingen är sångbegåvad. Huvudsaken var väll att vi hade kul (?).

Idag är det omtenta för 4 ggr. Börjar ledsna. Men vad gör en sån som jag. Förhoppnignsvis sätter jag det idag och inte behöver bry mig om kvalitet och kvantitet någon mer gång. Ever.

Ambulansen i kväll <3

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0