Sälen

Befinner mig i sälen
Har redan börjat after ski
Även fast jag inte åkt än
En corona och en mojito
Choklad och bastu
Kolla hockey
Färdig med smärtuppgiften!
overandout

Sanningens ögonblick är bara pinsamt
Jag tycker synd om Hannah i en Call girls dagbok
Och blir äcklad av mannen i supernatural som äter blod

overandout

090406
Grötfruksot och schweiskt lantrbröd
Ombyte till underställ och torra strumpo
Se upp i backen

overandout

En hel dag i backen
Slut och öm i benen
Det har sugit musten ur mig
Börja dricka vid 12 :)
Mintuu och oboy med grädde.
Det har varit en strålande dag´
9 grader, strålande sol, lite vindar på toppen
Röd mosig och matt
Jägern följer med in i bastun :)
Tyck synd om mig :)

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0