951 check - Semster here I come!

Sista passet gjort i helgen. Kommer säkert fler framöver, men schemat tog slut i helgen. Det blev en grand final i Askersund med en hel rad dåliga skämt. Vi kollade på huduställning och åt apmycket dålig mat. Eller dålig i någons bemärkelse. Vi blev ju inte sjuka, men inte f-n blev vi smala..

Det blev mys efter passet igår med gubben. Vi stallde oss i varsin del av köket och micklade. Han gjorde ap god coleslaw och jag marinerade fläskfilé. Kan ju inte annt än säga att det blev succeé på det i Hästhagen. En engångsgrill, en filt och aftonbladet och kvällen var klabbad. Vi åt och drack. Staropramen in my left heart. Och att ÖSK går och vinner nere i Helsingborg gjorde ju ingen ledsen, minst mig. En helkväll med andra ord. En Higfive på den!

Och lika apatisk som vanligt har jag knappt gjort någonting. Gubben ringde och väckte mig med massa hot och efter att vi lagt på insåg jag att jag var både ksisnödig och hugrig. Nedrans man att väcka mig ur mina sjuka drömmar. Höll ju precis på att lösa värsta mordgåtan, typ. Ha. Tre äggmackor senare och en hel del slösurfande på diverse har jag nu knapat ihop dagens blogg. Ska väll engagera mig och göra en inköpslista innan eftermiddagen. Städa? Runt 14 ska jag träffa E med S och gå en promenix I guess. What goes around.... Så var snäll för guds skull!

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0