I need to find my inner klevich

Haft lunch på engelska idag, en trevlig men annorlunda upplevelse. Inte var dag. Känner att det är massor som jag tappat då jag inte har varit i behov av den formen av linguvistiskt tänkande. Världens sötaste små lintottar. Josh och Sophi. I love them. S är en så lik en ängel en verklig livs levande person kan komma. Och J är ett charmtroll som får en att falla pladdask. Eftermiddagen spenderades med J och Loffe. Det var mys. Vi åt glass, slöade i deras soffa och Loffe upptäckte sin snopp. Haha. Nu förstår jag killars obsession med sitt kön. LOL.

Det som kunde ha varit en lugn, mysig, varm hemmakväll blev en.... lugn, mysig och varm hemmakväll.
Jag och 2,5 deciliter chokladpudding med spraygrädde. Det är en lycklig och mätt kvinna som skriver!
Fick rådet av min moster att sluta medan jag kunde, för chokladpudding har inte haft någon positiv effekt på min släkts kroppar. Inte på något smickrande vis i alla fall.

Råkade zapp in på en film på kanal 9. Tiderns tjejfilm med endast en snygg kille i. Handlar om en tjej som får bröstcancer i 24 års åldern och som genomgår en masektomi. Jag blir så berörd, och har bägge brösten kvar. Hur är detta möjligt? Kan ju inte säga annat än att chokladpuddingen satt som en smäck mellan tårarna. Känner mig som världens ensammaste kvinna. Som jag sa till M.T att det är konstigt att vara själv en kväll (för första gången) men samtidigt skönt. Det är välbehövligt med tidsfördriv och gråtmilda tjejfilmer är perfekt. Det kunde ju ha varit så illa att jag hade varit tvungen att hyra "p.s I love you"

Idag har jag funderat mer och mer på min framtida planerade resupplevelse genom Europa. Och med tanke på allt är england ett nödvändigt stop på min genomresa genom europas alla sevärdheter och krypin. Ser mer och mer fram emot att bli färdigexaminerad. Kunna ge mig. Inget ska få stoppa mig.

Nog om mig. Berätta mer om dig...

Applåd - Tack

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0