Barnvakt åt en 10 månaders bebis

Jag tänka mig att ni är bra avundsjuka nu. Hon är den sötaste jag kan tänka mig. Alldelles underbar. Hon tittar på mig på morgonen som om hon har saknat mig hela sitt liv. Djupa mörka ögon, precis som två pepparkorn. Öronen på vift hela tiden, för att hålla koll på ifall det dyker upp någon ny att titta på och trötta ut. Över hela sin kropp är hon täkt av grova mörkbruna hårstrån. Det lilla trollet. En 10 månaders caernterrier ♥

Loot och jag ska gå vara med varandra i ända till den 27 december. I like it! Det är ett lite busfrö i lyxförpackning.
Dagarna går fort när jag har en liten lusis att gå ut med flera gånger.

Det stora problemet har varit bajset. Först kom det inget alls. Tror ni jag blev orolig.. Och så idag, när vi var på lekdejt med en annan gosterrier så vlev det massbajsning. Först var det dags mitt i leken att lägga en hög. Sen utan att någon fick vetat smög hon upp på övervånigen och gjorde både det ena och det andra på en vit matta. Tur att vi var bland hundvana människor, med stort tålamod.

Livet och dagarna kretsar runt: mat, prmoenader, kisspauser, bajs, och en och annan lekstund. Livet är bra fint ibland!

Applåd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0