Dan efter dopparedan

Trött och sliten är bra adjektiv
Morgon började vid halv 8. Då min moster kom med sin sköna morgonstämma.
Hade ju varit rart om man hade fått sova ut. Med tanke på att jag inte somna fören 00.
Trött som en åsna och lite lätt ont i huvudet.
Tagen efter dagens alla intryck.
Mat mat mat och lite mer mat.


Julklappar fådda:
♥Ipod shuffle
♥Sodastream
♥Systerkollage
♥Stressboll
♥Pall
♥Små Hello Kitty Tvålar

Nu är jag hemma, tömd på enerig. Blir nog lite film, sova och peta sig i naveln. Kanske bryr mig om att packa upp allt också...

Applåd, God Jul också

Kommentarer
Postat av: amandaaAAaa

Sjukt fin blogg! :)

2009-12-28 @ 00:13:36
URL: http://amandaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0