Kom inte på någon fyndig rubrik, inte en ofyndig heller för den delen

Vet inte riktigt var jag ska börja. Det är mycket som händer på samma gång. Och samtidigt inte...

Helgen flöt på som vanligt. Känns inte som om jag göra något produktivt med mitt liv längre på helgerna. Jag är mest. Ett konstant varande. Spenderar tid med sånna jag älsar, så mycket Markus blir det.

Senaste veckorna har mina hormoner kört mig i botten. Det har kännts som ett svart oändligt mörker. Den ena tåren på den andra. Konstant gråtande, grinande, tjurande. Bara en massa tårar. Det är samtidigt något jag är så trött på. Är det nått jag önskar mig i julklapp så är det att aldrig mer behöva gråta, jag vill bli emotionellt mogen!

Dagarna, eller snarare minuterna, spenderar jag majoritetsvis på Bejeweld. Tror min pojkvän har tröttnat lite på min närvaro. Innerst inne vet jag att han tycker om mig, men det är klart att det tar på energi att ha en frånvarande flickvän.

Om 24 timmar är det typ jul. Det är sjukt hur fort året har gått. Alla klapparna är klara och inslagna. Ett problem uppstod då jag inte märket klapparna och att två pakets innehåll påminner om varandra och att jag nu inte riktigt vet vilket som är vilket. Alltså vem som ska få vilket. Kan bli ett roligt inslag på julafton. Jissa paketet!

Det sista petet på uppsattsen är gjord. Och förra veckan började en ny kurs. Den fick vi ett PM att skriva i, som lämpligt nog ska göras över jul och nyårshelgerna. Jippie (?) Det är ju inte som om man har tusen andra saker att göra redan.

På lördag ska vi återlämna Loot. Henner ägare kommer snart hem ifrån soliga Thailand. Skönt för dem, tråkigt för oss. Kommer bli tomt utan henne. Inser att det kanske kommer sluta med att jag köper mig en hund. För vilka pengar då?

Applåd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0