Mon dieu

Nu är jag garderat mot svinis. Och ja, jag var kanske lite nervös innan. Jag är så inte bra på att få nålar, bara att ge :) Jag mitt klappträ fyllde i fel rutor på lappen, så jag var gravid, var extremt förkyld, hade feber. Jag vill tro att det var mitt undermedvetna som talade till mig... Det positiva med allt, förutom att ssk EVA var snabb och duktig, var att det tog fem minuter från det att vi lämnade bilen tills vi satte oss i den igen. Där kan man snacka om ingen kö :)

Det spännande denna vecka var att vi lämnade över vårt arbete. Det känns nervöst. Med tanke på att vi fick ett arbete att läsa igenom. Mycket nervöst. Nästa vecka är det opponering. Och fram tills det kommer jag sitta här hemma med min markeringspenna och brist på liv...

På söndag kommer Lot :)

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0