Tusen tack ännu en gång!

Vill börja med att tacka alla för att ni gjorde min dag till en minnesvärd sådan. Vi kan göra så att det går till historien. Tack ännu en gång!

Dagen då jag blev 22. Allt började vid nio. Med frukost på bordet, det hade blivit sängen om jag hade haft något att bära den på. Min karl gjorde det mysigt och behagligt. Såg till att jag hade fått mitt innan han åt själv :) Tända ljus och PAKET!
Jag fick en ljudbok, med tredje boken i twilight-serien. Mumma. Så vi kröp ner i sängen efter frukosten och lyssnade på första cd. Båda var fortfarande lite trötta, därför somnade vi till i en timme. Detta gjorde att det sen gick i ett. Först var det till att baka, sedan laga mat. Där imellan skulle vi diska. Duka bordet. Servera och äta själva. Plocka av och diska, för att sätta på kaffe och duka fram koppar. Sedan sitta ner och fika, prata minnen, duka av och diska. Plocka in i skåpen. Förbereda sig mentalt för kvällen.

Till kvällen bjöds det på the och scones. De som kom var: Linus och Victoria, Emma och Stina, My, Ivve, Linn och Cedwin, Petra. Fika gjorde vi tills vi sprack. Julgodis och scones gick ner, den ena efter den andra.


Presenter:
Ljudbok - Ljudet av ditt hjärta
Presentkort på IKEA 500:-
Sällskapsspel - Qube Utan tvekan
Skrivare/Kopiator/Scaner
Papper
Bläckpatroner
Mörk choklad
Presentkort på IKEA 300:-
Blomma
Baja Päron Likör
Lila Kudde från Indiska
Kakfat
Lykta
Läpppenna färg Rödish


Nu är det dagen efter, det roliga tog slut. Nu får vi njuta v lugnet, städa och....DISKA

Applåd



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0