783 dagen i fångenskap

Mina kidnappare fortsätter att tortera mig med dinglande saker. I morgon ska jag eventuellt äta ännu en krukväxt.
http://www.youtube.com/watch?v=pcNJEBgaaA0

Saker och ting går inte som planerat...

Idag var en lååång dag i skolan. Befann mig on location från 9 till 16. Har varit både bra och dåligt. Tyckte att första föreläsaren hade en tuff uppgift framför sig, eftersom vi hört om ABCDE en gång för mycket. Jag tycker dock att hon lyckades med bravur, därav applåderna. Världens bästa MK kom till skolan och luncha. Bortskämd värre. Nästan så jag börjar fnittra och rodna. Eftermiddagslektionen var dessvärre inte så upplyftande. Jag hade svårt att se hur det de sa var relevant eller ens intressant. Vi kan det där. Inget nytt.

I morgon ska jag klippa mig. Veckan höjdpunkt, eller förresten blir det nog halvårets händelse. Tycker synd om mitt stackars hår som hamnat i skymmundan gentemot andra förprioriterade ting runt omkring mig.  Borde göra en uppryckning vad gäller plugg i morgon. Vore skönt att kunna lägga lite bakom sig inför praktiken.

Jag sov bort min sömn innan kl 22

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0