Are you Lillien?

Hela helen har jag varit deppig, utan anledning. Vill inte vakna i morse. Ville inte gå till skolan. Det dåliga samvetet tog över, efter att C skickat sms och undrade om jag var på väg till mötet med AKA:n. Rusade upp och slog mig själv på båda kinderna, inte för att det hjälpte men i alla fall. Upptäckte när jag väll klampa utanför dörren att det var -2 grader och is-skrapar väder. Halt som as hela vägen till skolan. När jag väl kom insladdande på skolan på två hjul hade klockan hunnit bli 11. En snabb genomgång med AKA, fyra ögon och 8 dubbelhakor i mellan.

Eftersom helgen gått i moll, fortsatte jag den trenden med att fira min dödlighet genom att äta chokladkaka till frukost&lunch. Inget jag eller Anna Skipper rekomenderar. Tänkte att jag skulle glida ner under täcket en liten stund, bara för att det såg skönt ut. Samt kolla på "En riddares historia" ´, bara för att Heath Leadger är trevlig att titta på. Det hela slutade med att jag sov bort fyra timmar till av mitt liv. Älskar min säng.

Passiv stavgång med M i Oxhagen, Örebros medelpunkt. Stampade runt i en timme. Tog bussen upp på stan. Idag skulle jag får inkassera min födelsedags present ifrån M och S. Det blev drickbart och ätbart på Paco's och sen bio. Från början hade jag bestämt mig för att se "Benjamin Button", men det blev det inte. Dels för at t"Yesman" verkar vara en bra film och att vi skulle hinna med sista bussarna ifrån Järntorget. Jag är för snäll ibland mot mina kompisar :). Jim Carry är ett geni. Och hela uppläget runt filmer gör det till en succeé. Har inte skrattat så mycket, på evigheter kändes det som. Fylldes av positiv energi och ork att möta alla motgångar med.

Sova sängen. Igen. My preciousssss.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0