Hav förtröstan

Räknas det som plugg att inhandla chokladkakor och en påse blandat smågodis?

Tröst för mig är:
Kinapuffar: Därför att de är lätta att äta och att jag hört att choklad är bra när du när nedstämd
Vingummin: Min livslånga fascination över gelatin framställning. Plus att vingummin rules!
Döskallar (hallon/lakrits): Det är bra för själen med döskallar, och lakris är ju aldrig fel
Svampar (rosa): Har varit min favorit godis sen jag var liten. Det är trygghet om nått.
Sodapops: Bra att skylla surhet på sura godisar.
Sockerbitar modell godis: Skumgummi är lätt ätligt och sött.
Vingummin modell sura: Om vingummin rules är sura vingummin höjden av motgift.
Cocosprickar: Det är sött, choklad och kokos på samma gång. Lika med succé

Jag ska tydligen plugga till omtentan på lördag. Kanske bra om jag gör ett försök och slår upp böckerna framför mig
overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0