jaghartagitmittförstavenprov

Det var ingen lätt match att vakna i morse. Stöpplade upp när jag insåg att klockan var 6. Rumlade runt mellan väggarna på väg till toaletten för morgonkissning. Gick och la mig ingen. Min hjärna hade inte under några omständigheter startat. Den körde på autopilot hela vägen till badrummet. Lyckades iaf inte glömma nycklarna eller passerkortet idag. Vaknade väll först på riktigt när jag parkerade cykeln i cykelstället utanför sjukhuset. Upp och rappa. Sen har dagen bara flytit på. Klockan går så fort när jag har roligt, och idag har det varit roligt. Lyckades sticka hål på ett kärl hos en patient. Vilket gjorde mig lite nere och fick mig att känna mig smått misslyckad. Senare på eftermiddagen ordnade dock detta upp sig. Jag tog mitt först venprov, fick beröm och ett jäkla adrenalinpåslag.

Tycker att jag har varit duktigt, har lyuckats träna de senaste tre dagarna. Till och med haft sån dsciplin att jag tränat själv hemma. Satt och cykla i trettio minuter och sen utövade jag armhävningar och situp. Helt på egen hand utan att en svettig friskis och svettis ledare stod och herja i nått hörn. Jag vill lyckas komma i from till sommaren. Inte för beachens skull, det är mer ett plus, utan för ambulansens skull. Ska vara biff och klara allt som kommer över mig :)

overandout

Kommentarer
Postat av: Katla

Komm ihåg den känslan och fokusera på den när tentorna går åt pipsvängen. De är ju så VULGÄRA...

2009-02-27 @ 11:03:47
Postat av: Katlas språkpolis

När Katla skriver Komm så menas Kom...

2009-02-27 @ 11:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0