Tres bien

Trasig vecka. Allt jag hade att säga.
Men på nåt vis känner jag att jag behöver spy ut min galla någonstans.
Far min belv akut inlagd på Infektion. Han har spondylit på L4 och sepsis.
Tydligen är en det staphylukock aureus som smygit sig in i han.
Han är jätte pigg och känner inte av det, inte mer än att han har ont i ryggen.

Var massa lektioner som jag somnade på i förra veckan.
Vet inte vad det kom sig, sov bra om nätterna. Nästan iaf
Kan ju ha varit att allt detta med pappa samla sig och låg och malde.
Hade nog hellre fått en blindtarmsinflammation själv än att detta skulle drabba min familj.

Det är inte lätt att finnas där för mamma som är tar detta hårade än mig
Jobbigt att se henne så ledsen. Jag vill inget hellre än att kunna hjälpa henne.
Det är väll lite av mitt livskall att finnas där för folk som behöver det.
Sätter aldrig mig själv i första rummet.

Fredagskvällen flydde jag ivag till Västerås på
Bakade cupcakes med A. De blev grymma.
Kul att nått gick vägen iaf. Peanutbutter cupcake.
Förkröka hemma hos F. 15 personer delade på 16 kvadratmeter
Lulla hem till L och spelade RISK. Jag var när att vinna. Lovar!
Gjorde inget annat popade popcorn dock :P Gott var det i alla fall.

Bakisåt på Max. Har hört att det är nyttigt.
Rullade hem på E18 mot Pennybridge.
Fick tokdamp på hur det såg ut hemma.
Gick lös med dammsugare och skurhink.
Kanske var det bara ett sätt att inte behöva tänka på att situationen ser ut som den gör!?

Mys med matlagning tillsammans med M.
Grekiskfläskfile panna med grekiskt lantbröd och tzatsiki
Lyckat värre. M och resten av det "manliga" indivderna åt med god aptit.
Chill och kolla på körslaget. Tyvärr vann H.H
Ingen jag skulle ge mina telefonpengar till. Får träna på att acceptera henne på nått plan
Till efterätt blev det Straticiella, den hade de gjort bra på GB :P

Sovsällskap natten igenom. Mys. Ovanligt. Varmt.
Slö söndag med inte mycket uträttat.
Chillat hemma hos Klantis
Lagade wraps och kolla på Peter Pan.
Mys pys hade vi. Mycket värt.
Sitter och diggar musik med syster-yster.

overandout




Kommentarer
Postat av: Anonym

o på söndag e det mys framför fight club ;D

2009-02-03 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0