090126 aka måndag

Doing da plugg in Varberga. Försov mig till min och S rondez vous. Kom dit till kvart i tolv. Pluggade flitigt med både det ena och det andra då. Mycket nöjda med vår insats. Måste säga att diagnosletande var roligare än omtenta plugg. Får nog prioritera om efter i övermorgon. Behöver verkligen tentaplugga. Galet. Ja!

Varit på Kvarnen och svettats med mor min. Duktiga var vi, tyvärr inte den ordinarie ledaren. När vikarien dök upp satte mina fördommar igång. Trodde det skulle bli gamla godingar mer inslag av Charlotte Perelli. Jag hade lite fel. Till uppvärming var det nån elvislåt och sen magnus carlsson/barbados medly, Efter det rassla det på med ABBA, Michael Jacksson mfl. Avlappning till Gabriellas sång. Mys!

Blodpudding med apelsinjuice - maxat C-vitamin upptag :)

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0