Mums på mig ibland

Toppen dag
Kickade någons ass i bowling ;)
Så gulligt när du ska ge mig tips och jag äger dig efter det!
Lunch på strike med den samme

Skola och föreläsning på USÖ
Det var Lars Leijonborgs okände lillebror
Monotom och samma sega röst som låter som den
kommer långt bakifrån halsen

Kolla lägenhet efter det
Mums
Jag kommer att flytta till en lägenhet på norr
Jag är så lycklig :) Mycket glad gubbe!
Jag är sämst på att var kritisk när jag kolla lgh

Käka kvällsmat på Java med  Mor och S
Egenkomponerad sallad!

Jag har gjort chocolate chip cookies nu på kvällen
Så sjukt fränt. Jag är mäkta imponerad över mig

overandout

Kommentarer
Postat av: Sara

Ohh, cookies till mig? Ja =D

2009-01-23 @ 12:18:52
Postat av: klantisen

har du fått en lägenhet? :)

2009-01-24 @ 23:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0