Onsdag

Tillbaka till skolan efter lovet. Eller klarar det att kallas som lov
Tycker tiden flög förbi mig och jag inte fick nått annat gjort än att sitta med b-uppsattsen.
Lärarna kan då planera för sig. Då slapp ju de sitta över julen och rätta. Gah!
Aggressionsutbrott.
På tal om det är mitt nyårslöfte att inte slås.
Jag går lätt över styr och slår helt oskyldiga.
I can do this!
Vakna tidigt i morse. Eftersom någon hade gått och lagt sig på soffan istället.
Vilken stil va?
Plus att jag tyckte S kunde behöva gå upp lite tidigare än hon är van vid
Fick till och med henne på att köpa frukost på McDonken
Skola typ mest hela dagen. Tröttnar!
Åkte upp på stan med M och investera i en kula till piercingen eftersom min mystiskt har avvikit
Den andra fröken köpte och töjde sina öron med.
Åkte hem till hona. Medens hon börja töja somna jag på hennes soffa
Sååååå skönt. Var dyngtrött.
Hem och få tokspel på ordningen i mitt rum.
Röjde upp och städade.
Skönt nu när det är gjort.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0