Ordning och reda

Jag har kollat på en lägehent som jag vill ha

Men hyresvärden har inte riktigt samma tanke, än.


Fredag var mycket värd dag.
GTH kamp med Wii inslag hemma hos M
Vissa var mer tävlingsinriktade än andra
Pizza är gott, godis är gott, öl är gott
Tillsammans blir det kalas i magen!
Sov som en prinsessa den natten :)

Gårdagen spenderades hemma av diverseanledningar

Såg film med min lillasyster

* Felon . sjukt bra film, var så gripande att både jag och min syster böla.

* Barnhemmet. Coolt med en film på spanska, stundtals spännande. Men tyvärr plattfall på den

* My blueberry nights. Bra, gullig och Jude Law. Tänkvärd!


frukost kallar

overandout


Kommentarer
Postat av: Sara

Ledsen över att du och Thea inte kom och lekte med oss ^^

2009-01-26 @ 00:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0