På tal om

Kanske bara är jag i hela världen som tycker det är mysigt med snö och kyl?
Detta faktum har alltid gällt och kommer så fortsätta göra.

Vakna 7 i morse. Lyckades för omväxlings skulls omna runt 12 i natt.
Galet skönt att sova.
Upp upp och iväg med T och O. Mc donken frukost
Efter att vi lämnat av T i skolan blev jag hemkörd
Det första jag gör efter att ha passerat genom hela hemmet för att komma till mitt rum,
det är att klä av mig och lägga mig under täcket och starta en film
Mysfaktor på högnivå. Galet nice :)

Bror gjorde våfflor åt oss medens jag plockade i och ur disken!
Fint fint blev det i köket. Och galet goda våfflor.
Muuuuuuuuummmmmmmssssss!

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0