Tiden stod stilla när 08 blev 09

Helt crazy fort ett år kan gå. Och det är galet mycket jag har hunnit med på det med. Allt har inte varit positivt. Men å andra sidan är livet orättvist, och nu ska vi träna på det. Mitt nyårafton började väll inte riktigt som jag hade tänkt mig. Pappa min blev inlagd på sjukhus, utan att läkarna hade någon direkt koll på vad det var han har. Panik och frustration är vanliga inslag när det gäll ovisshet. Så även i familjen Lord. Att pendla mellan förtvivlan och förtvivlan är inget jag rekomenderar.

Middagen hemma hos L och V var superb. Grym förrätt med skagen på toast. Precis så där god som jag vill ha den :) Följt av en grym varmrätt a la V. Det liknade moussaka men, låt mig säga att dessa två spelar i två helt skillda ligor. Som avrundning svängde jag och M ihop en marängsvich utan dess like. Hemmagjord chokladsås och varma hallon. MmMm.

Galen fortsättning på kvällen. Vad hände? Har minnesbilder av där hälften av oss står och dansar till någon sjuk animelåt. Det var upp åt väggarna crazy. Belv även "en rosa helikopter" och "macarena". Vart gick det fel? LoL. Kvällens replik får ialla fall bli "Jag har väldigt sköna ben" sagd utav mig kl 02.45

Tack alla som gjorde mitt 2008 minnesvärt!

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0