Vad är det som faller ner från skyn?

Spelade frisbeegolf igår, har inte gjort något liknande sen idrotten på gymnasiet. Och kasta grejjer är tydligen inte min grej, iaf inte normalt :) Alltid ska man vara nått avvikande exempel. Ansträngande var det också, men det beror väll en hel del på att jag inte har det rätta knycket. Förlorade inte helt oväntat, men det var en trevlig kvällsaktivitet att lägga till handlingarna.

Idag är det tydligen årliga regna tills vi möglar dagen. Det har spöregnat sen midnatt typ. Gator och torg är till bredden fyllda med plaskdammar. Jag har dock vågat mig ut i ovädret. Utrustad i min finaste röda regnjacka och impregnerade skor cyklade jag upp på stan. Och spenderat två timmar drygt på resturang Saigon. Inte för att jag åt några mängder, en knapp tredjedel. Min senaste bristande aptit är ett problem. Jag är en matglad person och har alltid vidhållit att jag älskar mat för mycket för att bli bulimiker/anorektiker. Vet inte riktigt vad det kommer sig men hoppas det beror på min förkylning. Får väll ta och ringa vårdcentralen i morgon eller nått...

Dags igen för ett dyng, idag på 912 (håll utkik). Hoppas på både ett lungt men innehållsrikt dyng. Är det mest intressant jobb jag kan tänka mig. Är en en gång tacksam. Och vad gör det om det regnar om man ändå är i en bil större delen av tiden.

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Googel is the shit...

Dygn lilla vän!

2009-07-10 @ 06:03:23
Postat av: Linda

hatar regn..

2009-07-11 @ 12:57:37
URL: http://sakkii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0