Baksmällan

Den här sommaren började inte som jag hade tänkt mig. Men å andra sidan hur hade jag kunnat veta hur det skulle bli i första taget. Det jag nämnt tidgare kvarstår. Och jag tror i andra andningen att det här kommer bli en skitbra sommar.

Var på bio ikväll. Det var sjukt bra. Såg Baksmällan med MK. Det var en film i min smak, eller i en av mina smaker. Det är svårt eller rent ut sagt omöjligt att sortera Änglar och Demoner i samma fack som Baksmällan. Garva nästan så jag grät.

Nu försöker jag komma på sätt att fly ifrån berget av disk i köket.. Någon ide?

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Linn

Skulle inte du va barnvakt ? :S

2009-06-11 @ 09:34:32
URL: http://cedwinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0