Chill Bill

Gårdagen var chill på stan med Janet. Vi gick och käkade. Var sjukt nice. Loffe var med pappa sin så det var tjejtid. Inte för att Loffe brukar vara nått hinder. Gick runt och försökte förbränna lite. Jag lyckades hitta en as nice topp som skrek mitt namn, och som endast kostade 80 kronor. Jag är sjukt nöjd. Tack Vero Moda! Efter lite mer förbränning fick vi och fikade. Vi tog vår oskuld på Espresso House. Och upptäckte en ny favorit. Det var en latte med jordgubb. Syrligt och somrigt. Som milkshake men inte lika tunn. Ny sommarhit.

På kvällen blev det film, Inser efter samtal med diverse vänner att det har blivit en hel del film den senaste tiden. Men vad har jag att göra annars? Kan ju inte städa lägenheten två gånger samma dag? No life är det licksom. I går blev det iaf tre filmer.

Taken Liam Nelson springer runt och leker cool farsa i Paris. Dödar och står i för att hitta sin dotter. Jag får nog erkänna att jag levde mig in i filmen, mer än jag gjort med någon annan på senaste tiden.

Benjamin Button En lång film som är söt. Och som har Brad Pitt. Do I need to say anything more?

Twilight Jag förstår varför kidsen är kära i Paterson. Mysig good feel film men inslag av både action och romans i liten dos. Ser fram emot del två som kommer i höst/vinter. Började läsa böckerna som filmerna bygger på idag. Var lagom underhållande i solen.

Tyvärr svettades jag nått enormt och hittade ingen skön ställning att ligga i. Skulle behöva en solstol typ. Det vore perfa.

Appåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0