I did my best to notic

Igår bestämde jag mig för mitt nya liv. Som innehåller pyssel. Jag är skitnöjd. Var till panduro och köpte målarfärg, pensel och pappersblommor. Satt och pyssla under eftermiddagen. Hanterverkarna som kom för att dra in bredband i lägenheten undra vad fan jag höll på med. Men jag är nöjd och slutresultatet blev skitfint.

Gjorde på kvällen världens godaste paj. Det var köttfärs, morötter, paprika och grekisk yoghurt. Med ett berg av mozzarella ovanpå, och nej det var inte äkta buffel mozzarella. Men det blev skita gott. Var snor bra att ha maten färdig efter att ha varit och svettats bort 1 kilo på boxningen. Hela fighten slutade dock med monsterhåll i höger sida. Jag skyller på att det var för mycket rörelse i sidled, och mina stackars kärlekshandtag inte är vad vid det. Sköt att röra sig, och försöka att spöa skiten ur MK. Notera försöka..

Systeryster kom hit på kvällen, vi chilla i soffan och kolla på Magnus Betners "Tal till nationen". Det är humor som slår Simpsons och Family Guy vilken dag i veckan som helst. Garva sönder mig. Fröken yster sov över, slagga två pers som stela stockar i min 120 säng. Cosy!

Applåd - Tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0