Ordning

Seg dag idag. Orkade knappt gå upp. Det kan ju haft att göra med att jag vakna vid 05 och kände mig vaken. Och att när jag väll hade bestämt mig för att somna om så började folk ringa till mig. Ha lite respekt gottfolk!

Chillade runt hemma. Plockade lite med prylarna jag äger och har. Satt och dega under eftermiddagen. Jag och Janet drog till bolaget för att ladda inför i morgon. Karaté!

Har hunnit varit på Net on Net. Det är en jätte rolig butik, bara det att jag behöver en karl som hjälper mig. Jag är noll teknik. Kan väll koppla ihop det utan problem, men att förstå alla förkortningar och begrepp. Det är som rena arabiskan ibland. Som tur är har elektronikföretagen upptäckt oss icke-förstående och utvecklat en modersmålsträning där de använder sig av bilder. Idiotsäkert! Det blev lite inköp. Ett 5.1 ljudsystem till datorn eftersom det är kasst ljud i den annars. Och för mina skattepengar investerade jag i en rosa digitalkamera. Jag är nöjd tjej!

Bjöd mor och far på mat som tack för att... ja mor bar mig i nio måndaer, uppfostrade mig samt att pappa fäste min bokhylla och ljudtäta min dörr. Det är fantastiskt vad föräldrar kan vara bra till. Vet inte vad jag skulle göra utan dem.

Nu är det chill i soffan med godia och ljus.

-"Googla låten så vi vet vem som gjorde den!"
-"Vart gör jag det?"
(?)

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0