Sleept like a baby

Eller det har varit en massa weirda drömmar. Men för första gången har jag varit riktigt lycklig i en dröm. Annars för min del har nätterna beståt av mardrömmar. Ishlopishlo.
Men som sagt inatt var det lyckligt. Det blev heller ingen utryckning igår. Skönt att få sova. Kände att jag behövde det när jag däckade vid 23 och vaknade upp vid 9 motvilligt. Eller vaknade. Tittade på klockan. Ha.
Idag blir det sol och glass vill jag lova. Pressa pressa pressa.

Applåd - Tack!

Uppdat.

Har hängt på g-vik utomshusbana idag. Glassat i solen. Har varit mycket avkopplande och välbehövligt. Tagit mig säsongens första dopp till och med. Gött mos. Känner att det är lite sveda på ryggen. Mjauuuuu.
Blir nog till att studdsa med alla andra fläskfior i Skytteparken ikväll. Någon som är på?

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0