Sliten.

Var till Hargebadet i söndags och glassade. Trots att jag inte kände nått så tog solen, och det med råge. Är signalröd på halva sidan. Var tvungen att smröja mig i omgångar och ta alvedon för att överhuvudtaget stå ut. Har gjort några underbara dyng på ambulansen i helgen. Är så tacksam för mitt jobb!

Kolmården besök idag med västeråsare. Det var trevligt, varmt och en underbar upplevelse. Var mysigt att bara knata runt och titta på alla djuren. Mycket garv. På väg hem körde jag, vilekt tydligen inte var någon bra ide. Somnade till och vi höll på att sluta som skrot, men det ordnade upp sig på nått lyckligt vis. Får väll tacka min ängel. Stopp på Mc Donken för att fylla på med socker och kolhydrater. Badade även på malmön. Jag hade dock inga badkläder så det blev ett dopp med trosor och bh som cover. Fick näcka under kläderna på väg i tåget. Det blev något fel med växlarna och signalerna i Arboga så vi var tvugna att bromsa och backa med vårt tåg i 20 minuter. Kom hem 45 minuter efter beräknad ankomst tid. Det var galet sent. Tycker synd om de som skulle med anslutningen ifrån Örebro.

Känner mig jäkligt sliten. Ont i halsen och trött. Tycker synd om mig.

Applåd-Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0