Spinster

La mig på divanen och stuffade i mig godis och ett glas cola, kollade på Sex and the City. Varför är det inte som i serierna? Varför ser inte jag ut som Sara Jessica Parker? För att jag är jag.. Jag vet. Men det vore en nice omväxling att vara snygg istället för söt. Tyvärr är väll inte det något som kommer inträffa detta århundrade, heller. Jag älskar mig för den jag är, haha, det är jag och Narcissus!

Var och tränade igår, behövde få ur mig det nyvunna hatet mot pojkar som jag drabbats av på vägen hem. Svettig och gosig begav jag mig hem för själavård. Han duscha av mig och äta, sen fick jag följa med min familj och handla. Det är svårt att storhandla när man inte har en bil. Är så djävulusiskt tungt att bära hem det på cykeln. Dagens I-lands problem.

Har försökt att bosta mitt självförtrående mer genom att kolla på "Bridget Jones dagbok" och "10 orsaker att hata dig". Det gick inte så bra. Eller iaf inte som jag hade tänkt mig. Blir till att städa här hemma. Utgång i morgon.

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men du är väl för söt...

2009-06-12 @ 15:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0