Weekend

Förfest med klackarna i taket. Det blev röj och dricka för min del igår. Förfestade hemma hos mig med popcorn högt och lågt. I LOVE smörpopcorn. Vi hade bestämt oss för att gå tills vi kom utanför dörren och insåg att det regnade, ingen av oss girls ville bli blöta i håret eller om klackarna. Vi tog taxin efter mycket om och men till krogen. Strulm ed bankomaterna och sveriges nsät längsta kö till krogen. Men inget kunde stopa oss. Vi kom in till slut. Något guktiga, något kissnödiga. Jag hade verkligen en toppen kväll. Det var fullt med folk ute, folk man kände och tycker om. Dock var det mycket folk, det är ifs bättre än lite folk. Slipper man känna sig så utstirrad på dansgolvet med sina lurrviga.

Stupade hemma runt halv fem på morgonen efter att ha smekt mos coh korv med gurkmajjo på hålet i väggen. Delish. Borde servas på alla ställen om ni frågar mig.

Slappa dagar fram tills jobbet börjar.

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Katla

Tack för massagen...90% hud...90%...och i dag är det 100% ömt.

Vi ses i på spikmattan...

2009-06-16 @ 07:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0