Back to school

Jag och Janet gick runt på stan igår. Kollade på allt vi inte har råd med. J hade sönder ett prydnads ägg, gillar vifta-med-händerna-lösningen efteråt. Precis som att om du viftar riktigt hårt så spolas tiden tillbaka? :P

MK kom upp på stan och vi käka på "Just Be". Kycklingsallad med pasta och mago curry. Kan det finns ett mer vinnande koncept? Mätta och belåtna rullade vi till Friskis. Deltog flitigt i ett skivstångspass. Svettas ta ett extrapass, man kan tro att din rumpa kommer växa fast. Promenixa hem. Det är långt men närmre än jag tror varje gång. Hur kan det komma sig? Har bott här i 21 år och blir fortfarande förvånad, un bälajvebell.

Idag var det tillbaka till skolan som gällde. Känndes som en dålig uppföljare på nått vi gjort förut. Som tur var kom inte föreläsaren som haft liknande teman men alltid pratat om sin avhandling om anhörigs syn på döden. I ljus och mörker. Det var en hyffsat intressant föreläsning om cancer vård, föreläsaren var en cancersjuksköterska från USÖ. Hon kan sina grejjer.

Drulla runt på Marieberg med M och S. Inget vettigt gjort. Driftat runt och tittat på kläder som vi har råd med men ingen lust att köpa. Inhandlade fika och drog hem till mig och försökte plugga. Jag måste säga att det gick riktigt bra för oss. Kommer gå galant med tentan. Nästa måndag smäller det. Läkemedelshantering ftw.

Idag var det våffeldagen, därför har jag svållat i överdåd på våfflor-grädde-sylt.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0