Do you want a ballon?

Yes, they all float down here.

Vände lite på dygnet idag. Eftersom jag var bakis och min familj och släkt skärmde liv i mina lemmar kl nio på morgonen var jag trött hela eftermiddagen. Däckade i min säng strax efter att jag ätit lunch. Det var galet skönt att sova. Sov bort 4 timmar ungefär. Tror jag. Minnesluckor.

Jag och S gjorde slag i saken och åkte och spela biljard. Hon vann, på enbart tur kan vi säga. Det var ingen bra dag hur som helst. Tröst åt ostkrokar och kolla på film hemma hos kollektivet. Vi såg på It . Jag svårt för clowner och nu vet jag varför. Inte konstigt att jag har men för livet.

Ska kolla på film hemma i min säng nu. Hoppas på att få somna in, och inte på det döda sättet. Ska upp med tuppen imorgon. Ta mitt pick och MK och åka till IKEA. Drömma att jag har min lägenhet här och nu. Bums.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0