Let's dance med Sverige starkaste man

Blev glad inombords när den kylskåpsliknande varelsen tog hem segern i Sveriges mest sedda danstävling för amatörer. Ännu roligare är det ju och se deras glädje och bli ett med deras känsla. Det verkar som om det släppte totalt för den ständiga tvåan Annika. Och vilken underdog att dansa och vinna med. Glädjetårarna var välförtjänta.

Jag är sämst på att vara flexibel. Inser att jag måste träna mer på den varan. Eller om jag rent av kunde bli välsignad utan att behöva göra nått för det. Tyvärr är det väll inte så det funkar. Hårt arbete och svett är vad som krävs.

Dagens goda nyhet var att jag gått ner 1 kg. Bakåtvolt och fristående på den. Tyvärr får jag väll tillbaka allt det ikväll när jag ska vuxenumgås med Janet.

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0