Tingaling

Hade jätte trevligt med flicksen i fredags. Även PMS-syster var rolig :P Vi laga mat i en timme eller nått liknande, det blev curry kyckling med ris och gino till efterätt. Jummie.Vi kollade på tv, bl.a. Så ska det låta. Kände oss lite gamla och mysiga som satt och sjung med i verserna (de vi kunde och de vi gissade oss till). Enades om att hon tjejen som blev musikalartist genom tv är grym och har en bred röst. Typ nått åt det hållet i.a.f. Var mätt som en späckad gris. (jag har dig under svålen).

Var obeskrivligt skönt att somna på soffan efteråt och vakna upp när jag gjorde av mig själv. Lördag den 21/3 innebar ingen väckarklocka som ringde runt 05-tiden. Lovely med andra ord. Kände mig utvilad och lugn. Tog morgonen i min takt. Lurade med systeryster till MArieberg och spenderade lunchen där. Jag lyckades hitta ett par vita solbriller och ett par somriga toppar. Mycket nöjd och några kronor fattigare.

På eftermiddagen gjorde vi en roadtripp till Fellingsbro. Spelade tv-spel med mina kusiner, som är 9 och 7. Det var ett indiana jones spel med lego tema. Vilket betyder från 7 år och uppåt. Men jag är 22 och det var tydligen för gammalt. Förstod inte hälften. Något mobbad var jag. Lärde mig till slut hur jag skulle göra för att få min gubbe att hoppa. Jag masserade min moster, var skylig henne en helkroppsmassage. Anyone? Vi lagade mat, åt maten och våra magar växte. Det flöt gaser ur alla hål. Hade så sjukt kul. Skrattade så jag både grät och kissade på mig. Det var skönt, att få skratta så där ritkigt riktigt ordentligt. De hade värmt upp deras badtunna också. Det blev ett dopp i det 42 gradiga varma vattnet. Jummie. Inget långt dopp med andra ord. Somnade till star wars. Åkte hem till Örebro.

overandout

Kommentarer
Postat av: Linn

obs de va ej curry-kyckling ;)

2009-03-22 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0