Urskogsinnevånare

Korfattat dag som inte blev som jag hade tänkt mig. Det verkar vara ett genomgående tema för mig på senaste tiden.
Luncha med mor på Stallyktan. Stans godaste husmanskost. Jag åt Schnitzel med champinjonsås och stekt potatis. Hallonpaj till efterätt. Kom på den brighta iden att hälsa på mormor och morfar eftersom jag inte sett de på år och dar, närmare bestämt sen början på mars. Spenderade eftermiddagen i en fotölj hemma hos de. Morfar bakade äppelkaka och på kvällen bjöd de på pizza. Jag var verkligen proppmätt efter kakan och hade slumrat till en stund i fotöljen innan vi käka pizza, jag orakde bara halva pizzan. Vilket är ovanligt för mig, jag är typ en levande version av skräpmats-kvarn. Anything goes :)

Har även kommit mig för med att släppa ut Ole och Stig H. De leker numera hinderbana utanpå buren. De är lite puckade med så sjukt söta samtidigt.  Jag kan inte annat än älska de!

Tisdag=Housekväll!

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0