Vi hade iaf tur med vädret?

Bästa morgonen på länge. Få vakna upp brevid dig. Ligga kvar i sängen hela förmiddagen och äta frukost i sängen.
Runda av allt med "Ensamma hemma" maraton. Varför kan inte varje morgon vara sån?

Min opponering på mitt U på vetenskapsmetod tentan sket sig, eftersom jag blev totalt kränkt av kursansvarig. Hon hånlog hela tiden och sa till mig att jag skulle klara nästa tenta eftersom jag hade svarat så bra. Men inte tillräckligt verkar det som?

Eftersom jag ändå var nedstämd kunde jag lika gärna låta det påverka resten av dagen. Sket i att träna och blev sjukligt sugen på choklad. Åt lasange på Rosalis med mor och syster, skönt att få prata av sig och att lyssna på deras tankar. Det började snöa ute, eftersom världen tydligen genomgår nått som heter växthuseffekten (?). Cykla till oxhagen och gjorde en studieuppgift med M, var skönt att få den gjort. Alltid gött att kunna stryka nått ifrån att göra listan.  Kolla på tv och löka hemma hos henne. Följde med MK hem och sov där. Dagen som försvan skulle titeln kunnat ha varit. 

overandout


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0