Attans




Din satans helvetes jävla skit
Bondlurk, läbbiga skurk, ynkliga parasit
Pott-Sork, snuskiga stork din ruttna rot är full av kork
Avskum, spattig och klum, Du är så jävla dum!
Din usla gam
Din slemmiga torsk
Förnickalde förbaskade skunk
Förbanne mig. Lägg ägg slibbiga drägg
Skitstövel och bandit
Slashas ditt vidriga as
Piss och pest - senapsgas
Sopp rot , helidiot
Fan vad det bär emot
Din sabla bock, ditt feta arsel - Våga dig aldrig mer hit
Attans skit propp
Du din satans helvetes jävla skit

Ibland blir det inte alltid som jag tänkt mig... och ibland tänker jag inte alls!

Applåd - Tack!

Kommentarer
Postat av: Katla

Välkommen till Katlas värld...

2009-05-29 @ 11:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0