Galet stressigt

Det händer massor nu. På tok för mycket. Och det är inte allt som jag har lust att göra. Tyvärr funkar väll inte riktigt livet på det selektiva planet. Tyvärr. Vill bara ha sommar och sommarjobb på bambulansen.

Har klarat omvårdnadsvetenskaps tentan. Vilket är jätte skönt. Kände ifs på mig det när jag gick ifrån omtentatillfället. Men läraren i det ämnet har ju varit ute efter mig. Haha. Har nyligen gjort omtenta i läkemedelsberäkning och hantering. Får se hur dessa gick, hoppas på ett G. Det räcker ju långt. :)

Idag har jag praktik till 22.00 ikväll. Ska fråga om jag får ta tidga bussen, det går verkligen inga bra bussar ifrån linde på kvällen, något frustrerande. Vill ju bara hem.

Borde plugga till tentan på fredag, gör mina tappra försök i mellanåt. Men jag vet inte riktigt vad det är jag ska plugga på.

nånå.

Applåd - Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0