I bring you sexy back

Today was the day that I moved out my stuff. Nu har jag egen adress. Allt blev på riktigt igen. Tur att jag fått lekt vuxen i ett par år. Deklarerat och betalt räkningar sen jag var 18 år. Men idag flyttade jag för första gången till egen lägenhet och egen adress. Ingen karl- ingen vän - ingen familj. Jag är kanske konstig, men jag har aldrig sovit själv. Det har alltid funnits någon i lägenheten eller huset. Jag har under min tid som sambo aldrig sovit själv, utan åkte hem till mor och far och spenderade tiden där istället. Nu är jag ensam på okänt hav för första gången. Kan förstå hur min bror kommer känna sig om han flyttar i höst. Ensam, övergiven, på riktigt.

Slö kollar på Matrix Reloded. Har aldrig sett den inser jag, men någon gång ska väll vara den första. Känner att den är lite tyngre och mörkare än den första. Borde egentligen kolla lite i läkemedelshanteringshäftet, om det nu hjälper. Eftersom jag inte klarade den förra gången då jag faktiskt trodde att jag hade det som i en lite ask. Skämmigt att vara en utav tre bland 107 stycken att kugga på tentan. Lite uthängd känner jag mig. Förnedrad snudd på. Är för distanserad för att bry mig antar jag. Vilket är synd eftersom jag kanske bara får en chans med skolan.

Idag ställde MK upp i Singin Bee. Har inte gillat programmet innan, gör det inte mer nu men jag tyckte han gjorde en tapper insatts med allt vad som krävs av en person av hans kaliber. I morgon får jag träffa han. Då ska jag till kungliga huvdstaden och besöka nöjesfältet. Skoj skoj. Ser fram emot det som tusan. Blir bara lite stressigt i morgon men det är ju som vanligt med mig, sista minuten är mitt andra namn :)

Applåd-Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0