Jag är så nöjd med mig själv ibland

Ni vet plötsligt händer det.
Har klarat läkemedelshanteringen, så gött. Rättvisa åt folket.
Har numera bara att vänta på resultatet för läkemedelsberäkningen och göra om kliniskmedecin hemtenta.
Sen ahr jag rott allti land.
Vi hade tenta idag på omvårdnatsvetenskap, dvs allt.
Det var väll runt 25-30 sjukdommar att memorera.
Jag tyckte dock att jag ägde tentan, jag vann som Plupp skulle säga.

Igår fick jag och S följa med M till hennes kompis som nyss fått barn.
Jag och S lekte med hunden i hushållet samtidigt som vi smidde planer på hur vi skulle sno med oss barnet.
Tyvärr var det ett inseminationsbarn så det var för dyrt för att släppa ur sikte.
Ni vet, fotbojja och grejjer. Men så himla sött. Sötaste tjejen för i år.

Det är jätte bra väder och jag har inget som jag ska plugga till.
Det känns lite lyxigt och samtidigt så himla värt. Jag måste vara typ bäst.
Funderar på att lägga mig ner på en filt i Ulla Bilqvist och sola och läsa "Om Jesus".

overandout

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0