Praktik

Nu har det gått halvvägs. Praktiken har nått vecka tre av fem.
Har varit en väldigt varrierande helg.
I lördags fanns inget att göra, blev nästan så vi slogs om att få tömma soppåsar
Haha. Riktigt slappt var det. Tiden gick riktigt långsamt då.
På väg till praktiken i söndags på bussen så beklaga jag och H oss över segheten från gårdagen
Väll på plats visa det sig att det inte blev så. En patient blev plötsligt dålig och kraschade
Var mycket omvårdnad som fokuserade på att göra det bästa för henne.
Och plötsligt var klockan 20. Inte många timmar kvar då.
Sov hos mormor och morfar. Matades som vanligt med massor av föda.
Även fast klockan var sen och jag skulle upp igen inom 8 timmar.
På söndagen tog även mitt kära ÖSK tre välförtjänta poäng på hemmaplan.
Måndag flöt på bra på praktiken.
Hade mittutvärdering med AKA och handledare.
Blev lite putt på att min handledare inte hade samma tankar om mina insatser som jag.
Tåls att tränas på. Kommer säkerligen bli ett VG på denna praktik med om det stämmer det de sa.
Nu bär det av till Boxningen. Träna bort lite av glassen jag åt hos mormor och morfar.
Det kurrar riktigt ordentligt i magen bara jag tänker på den.
Blir korvstroganoff och ris ikväll. Dinner á la Andréa

Applåd - Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0