Sextifyra timmar kvar av praktiken

Mormor och morfar var ju här med en massa gränsaker (blommor) och det ser ut som att dessa redan har tröttnat på mig. Inser att jag måste göra ett ryck med dem typ i morgon. Annars kom de små liven inte överleva. De ser lite lätt ledsna ut. Är det ett bra tecken?

Är lite less på praktiken, känns som jag är där hela tiden, och det är ju till och med så att det ä 64 H kvar. Inte illa. Kommer sitta i minst 15 timmar till på buss 303. Ifall det är någon som vill hänga eller ta en fika är det bara att hoppa på den. Det känns som jag har koll på läget ifallv vad gäller praktik. Tycker dock att min handledare kör över mig ochf råntar mig arbetsuppgifter. Motiveringen var att hon inte kunde lägga över det ansvaret på mig. Vad f-n är det för ansvar jag kan få ha då? Ha hand om blommorna är inte på tal. :)

Har nyss blivit klar med semianrie uppgiften som senast skulle vara inne idag den 26/5. Hade väll typ några minuter till godo på mig. Är lite nöjd. Även om det inte är särskillt upphetsande att skriva om sjuksköterksans yrkesroll, och hur vi ser på den och oss. Sitter och tröstäter chips eftersom det är sent, jag är hungrig och har ont i ryggen. Hjälp!

Saknar min påsen, gött att ha någon att ligga och sniffa i nacken. Även om han tycker att det kittlas, när jag tänker efter tycker han att allt jag gör på honom kittlas. Får ta och blir lite mer hårdhänt med honom helt enkelt. Domninant. Ha.

Sova säng?

would you like to meet our lovechild? take, miss take

Applåd - Tack


Kommentarer
Postat av: Karla

Katla rekomenderar att du vrider upp temperaturen på elementen så du får 37 grader i rummet och så sätter du in en vatten spridare. 37 grade och duggregn är idialiskt för allt levande. vi ses i marchalens skugga...

2009-05-26 @ 08:44:23
Postat av: Katla

Katla rekomenderar att du vrider upp temperaturen på elementen så du får 37 grader i rummet och så sätter du in en vatten spridare. 37 grade och duggregn är idialiskt för allt levande. vi ses i marchalens skugga...

2009-05-26 @ 08:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0