Today

Min första lediga dag på två veckor. Det har verkligen gått i ett fram tills nu. Konstigt att jag drababs av huvudvärk och dåligt morgonhumör. Dagen till ära var det studiebesök på dialysavd. Blandade känslor inför det. Det är både intressant och så, men hon som berätta om påsdialys var den saggigaste kvinnan jag träffat. Åt lunch med Plupp på usö efteråt. Prata strunt och lätta våra hjärtan. Hem för att städa. Det är så praktiskt med lagom stor lägenhet. Blir klar på en timme. Utan problem. Mormor och morfar kom hit med en massa grönaväxter, men inga krukor. Så nu står det masa bladvärk i köket och tar upp plats. klantis kom hit och vi hade myskväll. Laga tacogratäng och morotskaka. Grymt gott alltihopa. Mumma. Skulle kunna leva på det :) Ensam hemma efter det. Alldelles tyst och stilla.

Applåd -Tack!

Kommentarer
Postat av: Katla

Kampen om den lilla gräsplätten på innergården...mest hud vinner...ikampen med den korta tjocka som slänger bh:n i april och sportfånen som gör chinups i matpiskaren..i mattpiskaren..så visar Katla 90% hud...90% hud...jag hade inlines på mig... ...vem är Katla på indibandyplanen?...



Vi ses i marchalens skugga...

2009-05-20 @ 08:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0