Biggest loser

Finns det något mer motiverande och inspirerande program på tv idag?
Varje gång jag ser dessa överviktiga, korta amerikaner klappar mitt hjärta lite extra.
Deras slår nog extra slga regelbundet ;)
Det som är inspirerande är att se de som åkt hem, att de fortfarande håller sig till träningen.
Att de klarar av att tappa i vikt utan Jillian eller Bob skrikandes över axeln.
Visserligen har det många kilo att ta av, och jag vill bara bli av med max 10.
Hur ska man göra då? Måste jag bli tjockare för att kunna gå ner?
Ologiskt!

Nu är det helg. Inte för att det märks någon skillnad för oss studenter just nu.
Sovmorgon, slapp, ensamt. Öde. Inte vad man tänkt sig direkt!

Disken tittar argt på mig nu, och golven skriker efter uppmärksamhet!

Applåd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0