Coming out of my cage and I have been doing just fine

It was only a kiss

Min hals gör ont och de små mandlarna är inte små längre. Stora och groteska. Och nu kommer det slem. Lovely att kvävas av sina egna kroppsvätskor!

Nu var de förbannade artikelmatriserna klara. ÄNTLIGEN! Det tog sin lilla tid, men nu är de sammanställda och i ordningställda. Allt efter konstens regler och böjelser. Får väll läsa igenom gramtiken sen, det är ju något som kan behövas. Bara till att sätta sig med resultatet och gå igenom, highlighta och ha sig. Skoj?

Nu åkte mannen min, han skulle hem och kurera sig. Kvar blev jag.

Känner absitnens efter att fixa här hemma. Blev väll så bara för att vardagsrummet/sovrummet/kontoret/bibliotektet blev klart.. Nu ser jag ju dessutom skabbet i de andra rummet. Ha.

Eftersom mannen så fint raderade min spotifyplaylist i helgen har projektet varit att försöka återställa den. Dock känns det som att det saknas massor. Menmen. Har ni något bra förslag säg till så lägger jag in den om det inte reda är det!

Applåd

Kommentarer
Postat av: gullebarnet till süster

du vet att precis efter han raderat kunde du ha ångrat... jag har gjort det en gång.. då hamnade allt på sin plats :) men nu är det försent tror jag....

2009-11-10 @ 21:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0